دبیرکل بنیاد هابیلیان:

شکست دشمن لحظه‌ای رقم خورد که نوجوانانی مانند شهید فهمیده به میدان آمدند

مشهد(پانا) - دبیرکل بنیاد هابیلیان(خانواده‌های ترور کشور) در همایش سالروز اعلام شورش مسلحانه منافقین و در محل اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت، زمانی که قشر جوان وارد عرصه جنگ شد، دشمن شکست خود را احساس کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شکست دشمن لحظه‌ای رقم خورد که نوجوانانی مانند شهید فهمیده به میدان آمدند

سید محمد جواد هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده های ترور کشور) به مناسبت سالروز اعلام شورش منافقین در سال ۱۳۶۰ گفت: ابزار مهم دشمن، برای از بین بردن هویت یک ایرانی نفاق است. نفاقی که دشمنان جمهوری اسلامی آن را در نظر گرفته اند، بیشتر قشر جوان و آینده ایران را در بر می گیرد. در اوایل انقلاب آمریکا و بقیه دنیا فکر می کردند که با جنگ و مقابله نظامی می توانند مردم ایران را شکست دهند، ولی موفق نشدند؛ شکست دشمن لحظه ای رقم خورد که نوجوانانی مثل شهید فهمیده به میدان آمدند و حتی با بستن نارنجک و به میان دشمن رفتن مانع پیشروی رژیم بعث در خاک ایران شوند.

هاشمی نژاد ادامه داد: سازمان های تروریستی در زمان جنگ به خیال خام خودشان، به ایران حمله ور شدند و تصمیم گرفتند خنجری را از پشت بر پیکره انقلاب وارد کنند. آنها شاخه های انقلاب اسلامی را از بین بردند ولی نتوانستند ریشه آن را که در خون مردم جریان دارد، از بین ببرند. گروهک های تروریستی با ایجاد رعب و وحشت فضای داخلی ایران را دگرگون کردند اما به خواسته هایی که آنها را در ذهن می پروراندند، دست نیافتند‌.

وی افزود: جمهوری اسلامی با فداکاری های مردم از شرّ تلاطم های ساختگی اوایل انقلاب عبور کرد و توانست خود را به عنوان کشوری قدرتمند و مقتدر به دنیا معرفی کند. ارتباطی که در حال حاضر ایران با کشور های دنیا دارد نتیجه رشادت های جوانان غیور ایران اسلامی است. مسئولین فقط از یک نکته غافل شدند و از مواضع داخلی ضربه خوردند. سازمان مجاهدین خلق و گروهگ تروریستی تندر بعد از مخالفت با جمهوری اسلامی دست به ترور افراد مهم زدند و توانستند فضلایی مانند شیخ مرتضی مطهری، دکتر بهشتی و دیگران را شهید کنند‌.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار