برگزاری کلاس‌های خبرنگاری و عکاسی، خبرگزاری پانا در کاشمر

کاشمر(پانا)- کلاس‌های اوقات و فراغت ،آموزش خبرنگاری و عکاسی، خبرگزاری پانا در شهرستان کاشمر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های خبرنگاری و عکاسی، خبرگزاری پانا در کاشمر

در طی نشستی که با حضور سعید آخرتی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر، علی دربانی رابط خبرگزاری پانا، ابوالفضل مودب و کیمیا جعفری نمایندگان دانش آموزان خبرنگار پانا شهرستان کاشمر برگزار شده بود.

در ابتداء نشست نمایندگان دانش آموزان خبرنگار پانا کاشمر در رابطه با برگزاری اردو برای دانش آموزان خبرنگار پانا و همچنین تجلیل از خبرنگاران فعال پانا شهرستان را در روز ۱۷ مرداد مطرح کردند و سعید آخرتی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در خصوص برگزاری این برنامه ها موافقت کرد و قول اجرای این برنامه ها را داد.

در ادامه علی دربانی رابط خبرگزاری پانا کاشمر با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی خبرنگاری و عکاسی برای دانش آموزان علاقمند و خصوصاً خبرنگاران پانا شهرستان، بیان کرد: در ایام تابستان کلاس هایی را در رابطه با آموزش خبرنگاران و عکاسی، با آموزش نمایندگان دانش آموزان خبرنگار پانا کاشمر در کانون فرهنگی تربیتی لقمان شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این کلاس ها در طی ۱۰ جلسه اجراء و با برگزاری آزمون، به دانش آموزانی که در آزمون موفق شدند، مدرک معتبر ارائه خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: ستایش مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار