معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

آغاز به کار بیش از ۱۰۰ پایگاه تابستانی در ملارد

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از آغاز به کار بیش از ۱۰۰ پایگاه تابستانی در ملارد با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار بیش از ۱۰۰ پایگاه تابستانی در ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از آمادگی 100 پایگاه فعالیت‌های تابستانی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان با شعار "تربیت بدون توقف" در 100 پایگاه در شهرستان ملارد از هفته اول تیرماه آغاز خواهد شد.

وی با تأکید بر اجرای فعالیت‌های اردویی با نشاط و معنوی و توجه ویژه به مسائل تربیتی و پرورشی در برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، اذعان داشت: در این راستا بسته‌های اردویی زیارتی و سیاحتی متنوعی برای دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت‌های بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، هلال احمر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و همکاری ادارات شهرستان با حمایت و تاکید فرماندار و ائمه جمعه، طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال دهه کرامت و ماه محرم در تابستان قرار گرفته است، گفت: برگزاری مراسم جشن عید غدیر، مراسم احلی من العسل و اجتماع نوجوانان عاشورایی در امامزاده‌های این شهرستان از جمله برنامه‌های دیگر پایگاه‌های تابستانی خواهد بود.

رضا حضرتقلی افزود: همچنین برنامه‌های آموزش قرآن ویژه آموزگاران ابتدایی با عنوان طرح اتقان و اردوهای معرفتی و زیارتی قم و جمکران نیز برای همکاران فرهنگی پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است افتتاحیه پایگاه های تابستانی شهرستان ملارد، هفته اول تیرماه در سالن دو و میدانی شهیدان مظفر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار