فینالیست‌های خوش نمک از عید قربان تا غدیر معرفی می‌شوند

تهران (پانا) - سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراه امیرعباس اشرف و احمد لنگرودی مدیران تامین برنامه و گروه تولید این شبکه از پشت صحنه ویژه برنامه خوش نمک عید قربان تا غدیر بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فینالیست‌های خوش نمک از عید قربان تا غدیر معرفی می‌شوند

خوشرو طی این بازدید و در گفتگو با تهیه کننده و مجری خوش نمک عنوان کرد : در دوره ای زندگی می کنیم که خندیدن و خنده گرفتن از مخاطب سخت شده است و باید با ایده های جذاب و جدیدو آیتم های متنوع و جذاب، مخاطب را حفظ کرد. همچنین ویژگی برنامه خوش نمک این است که از خود مردم و مخاطبان در این برنامه شرکت می کنند و برای خندیدن و خنداندن تلاش می کنند.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه خوش نمک نیز در این بازدید با بیان اینکه که افرادی که در خوش نمک شرکت داشتند و به مرحله بعدی راه پیدا کرده در حد فاصل اعیاد قربان تا غدیر معرفی می شوند، افزود : همچنین دو برنامه جدا از معرفی فینالیست ها به مناسبت عید غدیر و قربان ضبط شده که با حضور سامان گوران، سید احمد موسوی و بازیگران برنامه ویتامین خ در شب های عید ساعت ۲۳به روی آنتن خواهد رفت.

مومن نژاد ادامه داد: هدف اصلی خوش‌نمک خلق لحظاتی خوش برای مردم شریف ایران و جا انداختن فرهنگ شوخ‌طبعی و پذیرش شوخی‌ است.

برنامه خوش نمک به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد، مسعود رجبیان و با اجرای میلاد صالح پور سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار