احمدی صدر:

نگاه مدیریت شهری جدید، حفظ کرامت وجودی و عزت نفس آسیب‌دیدگان اجتماعی است

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران می‌گوید اجرای طرح الگوی مداخله‌ای ۹ گام در مراکز یاور شهر، همراه با حفظ عزت نفس و کرامت وجودی آسیب‌دیدگان اجتماعی است تا درصد بیشتری از این عزیزان به آغوش جامعه بازگردند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نگاه مدیریت شهری جدید، حفظ کرامت وجودی و عزت نفس آسیب‌دیدگان اجتماعی است

احمد احمدی صدر با اعلام این مطلب گفت: حلقه مفقوده عدم بازگشت مجدد و سلامت معتادین متجاهر از مراکز نگهداری به جامعه و خانواده، عدم توجه به کرامت آنها، به شخصیت و هویت آنها و فقدان این نگاه است که مراکز و مسئولین و.... آنها را عضوی از خانواده خود نمی دانستند و به همه ابعاد وجودی این عزیزان به عنوان یک انسان که برای خانواده و عزیزان شان بسیار اهمیت دارند توجه نمی کردند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: طرح الگوی تربیتی، آموزشی و درمانی مراکز یاور شهر با این نگاه که این عزیزان هم عضوی از خانواده ما هستند و باید به عزت نفس و کرامت وجودی خود بازگردند، آغاز به کار کرده و با توجه ویژه به وضعیت این قشر گرفتار از جامعه، سعی دارد تا درصد بیشتری از این عزیزان را به خود، به خانواده و به آغوش جامعه بازگرداند.

احمدی صدر در پایان گفت: مدیریت شهری جدید، نگاه ویژه ای به وضعیت آسیب دیدگان اجتماعی سطح کلانشهر تهران دارد و با ایجاد ۹ مرکز یاور شهر و ۵۰۰۰ ظرفیت پذیرش در این مراکز، در کمتر از یک سال و همچنین اجرای طرح الگوی تربیتی، آموزشی و درمانی ۹ گام در مراکز یاور شهر شهرداری تهران، گام های موثری در خصوص بازگشت این قشر گرفتارشده در بند اعتیاد، به آغوش جامعه برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار