رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم مدارس شاهد استان قزوین آغاز شد

قزوین.(پانا) - رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش قزوین گفت ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری پایه هفتم از سه شنبه ۲۳ خردادماه فعال شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم مدارس شاهد استان قزوین آغاز شد

مرتضی کشاورز نجفی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش قزوین در گفت و گو با پانا گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی می‌توانند در زمان اعلام شده از طریق سامانه مذکور اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره امور شاهد اظهار کرد: امسال باید تصویر تمامی مدارک امتیازآور متقاضی در سامانه بارگذاری شود تا امتیازدهی و فراخوان جهت ثبت‌نام از این طریق صورت گرفته و از رفت و آمد اضافی جلوگیری به عمل آید.

نتایج پیش ثبت‌نام پس از بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت‌نام مدرسه و از طریق ارسال پیامک توسط مدیر مدرسه اعلام می شود. بدیهی است پیش ثبت نام دانش آموزان با مشاهده امتیاز و دریافت کد رهگیری از سامانه نهایی خواهد شد.

لازم به ذکر است، هنگام ثبت نام در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در مشخصات (مانند کد ملی، آدرس، کد پستی و...) جهت اصلاح ایرادات باید به مدرسه سال قبل دانش‌آموز مراجعه شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: استان قزوین دارای چهار دبیرستان متوسطه اول است که شامل یک دبیرستان پسرانه(شاهد قائم) و سه دبیرستان دخترانه (کوثر-بهشتیان-مطهره البرز) می باشد که مجموعا ۴۸۰ نفر در پایه هفتم در این واحدهای آموزشی پذیرفته خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار