دوره‌های آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در مدارس غیردولتی بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در ۵۳۹ مدرسه غیردولتی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در مدارس غیردولتی بوشهر اجرا می‌شود

محمد مهدی ملاکی در نشست با رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر اظهار کرد: مخاطبان دوره‌های آموزشی "شیوه‌های دعوت به نماز"، مدیران، معاونان پرورشی و معلمان مدارس غیردولتی پسرانه و دخترانه هستند.

وی افزود: این دوره آموزشی به صورت قطبی در شهرستان‌ها و مناطق استان می‌شود.

ملاکی با بیان اینکه ۵۳۹ مدرسه غیردولتی در همه دوره‌های تحصیلی فعالیت دارند یادآور شد: دوره آموزشی "شیوه‌های دعوت به نماز" با مشارکت حدود ۹۰۰ مدیر، معلم پرورشی و معلم فعال مدارس غیردولتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اهمیت و جایگاه نماز، نماز جماعت، آثار تربیتی نماز، آشنایی با نقش و وظیفه مدیر در اقامه نماز مدرسه، اصول دعوت دانش‌آموزان به نماز، روش‌‌های دعوت دانش آموزان به نماز، نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های پایبندی فرزندان به نماز و پاسخ به شبهات دانش‌آموزان و خانواده‌ها، سرفصل های این دوره آموزشی هستند.

ملاکی در پایان این نشست ضمن تشکر از همکاری و توجه ستاد اقامه نماز به دانش آموزان مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: مدارس غیردولتی و هیات امنایی استان آماده همکاری با ستاد اقامه نماز در تمامی برنامه‌ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار