مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

توجه به دانش‌آموزان مناطق مرزی و کم برخوردار نیازمند نگاه گرم خیرین است

کلات(پانا) - مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات با خیرین مدرسه یار در مشهد مقدس دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه به دانش‌آموزان مناطق مرزی و کم برخوردار نیازمند نگاه گرم خیرین است

رمضان پروانه گفت: در سال تحصیلی پیش رو نیز تمام دانش آموزان نیازمند با تشخیص مدیران مدارس از کفش رایگان بهره مند خواهند شد.

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با جمعی از خیرین مدرسه یار در مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی در حاشیه این دیدار؛ضمن قدردانی از خیرین بزرگوار برادران رضایی و جمشیدی در راستای مشارکت در این امر خیر بیان داشت:این دیدار که به منظور تهیه کفش برای آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان کم برخوردار شهرستان انجام شد،در سال تحصیلی پیش رو نیز تمام دانش آموزان نیازمند با تشخیص مدیران مدارس از کفش رایگان بهره مند خواهند شد و این هدایا قبل از بازگشایی مدارس در اختیار مدیران محترم قرار می گیرد تا به این عزیزان اهدا شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستات کلات افزود:خدمتگزاری به دانش آموزان و مردم عزیز افتخار ماست، دانش آموزان بی بضاعت روستاهای مرزی و کم برخوردار شهرستان کلات نیازمند توجه بیشتری بویژه نگاه گرم خیرین بزرگوار هستند و تمام‌ تلاش خود را خواهیم نمود تا بخشی از نیاز های این عزیزان را با کمک آنها رفع نموده و با انجام کارهایی از این قبیل موضوع مهم بازماندگان از تحصیل نیز کمرنگ تر شود.

لازم به توضیح است؛در این دیدار هزار جفت کفش تهیه و خیرین گرانقدر (برادران رضایی و آقای جمشیدی) نیز مبلغ سیصد میلیون ریال جهت خرید ملزومات آموزشی و ... اهدا کردند.

همچنین گفتنی است؛تاکنون با مشارکت خیرین گرانقدر بیش از ۱۰۰۰ جفت کفش تهیه شده و در سال تحصیلی گذشته در اختیار دانش آموزان هدف قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار