معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه۹:

ارتقاءسطح بهره‌وری مهم‌ترین هدف ساماندهی نیروی انسانی است

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران با حضور در چهارمین نشست کمیته ساماندهی نیروی انسانی که در سالن جلسات منطقه و با حضور اعضا برگزار شد؛ بهره‌گیری از منابع موجود در راستای ارتقاءسطح بهره‌وری را مهمترین هدف ساماندهی نیروی انسانی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاءسطح بهره‌وری مهم‌ترین هدف ساماندهی نیروی انسانی است

مجتبی بهادری در خصوص میزان بهره‌وری گفت: تمام منابع موجود با سه رویکرد ساماندهی نیروی انسانی با حداقل ساعات غیرموظف، به‌کارگیری نیروهای آموزشی در کلاس درس و ترغیب همکاران فرهیخته به منظور استمرار خدمت و توازن در نقل و انتقالات انجام می شود.

وی با بیان اینکه هیچ سازمانی بدون برنامه‌ریزی مشخص و مدون نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد؛ خاطرنشان کرد: در بحث ساماندهی نیروی انسانی علاوه بر برنامه‌ریزی دقیق، تشکیل کارگروهی منسجم و هوشمندانه لازم و ضروری است.

دبیر کمیته ساماندهی با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروی انسانی تصریح کرد: بدون شک انجام فرآیند صحیح ساماندهی مبتنی بر سیاست های سند تحول بنیادین و مفاد زیرنظام های ششگانه که مورد تائید و تاکید مقام معظم رهبری است، منجر به افزایش کیفیت فعالیت‌ها، تقویت شایستگی‌های اعتقادی و حرفه ای معلمان و جذب حداکثری دانش آموزان لازم التعلیم و بازمانده از تحصیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار