مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم:

هدف جشنواره نوجوان سالم هم‌افزایی ظرفیت‌ها جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت جشنواره نوجوان سالم با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت روان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف جشنواره نوجوان سالم هم‌افزایی ظرفیت‌ها جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

محمد قویدل در آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم گفت: معلمان با در نظر داشتن هدف‌های آموزش‌وپرورش، توانایی، زمینه فکری، اطلاعات پایه‌ای دانش‌آموزان و شرایط و امکانات محیط آموزشی، الگوی مورد نیاز تدریس خود را انتخاب کنند و در چارچوب آن الگو، فعالیت‌های آموزشی را پیش‌بینی و سپس اجرا کنند.

وی هدف جشنواره را فراهم کردن زمینه‌ای دانست که دانش آموزان بتوانند با استفاده از آن با افزایش توان فکری روبرو شده و بیش‌ از پیش به خود در راستای رسیدن به اهداف والا کمک کنند.

وی همچنین افزایش اعتمادبه‌نفس به‌ منظور بهبود عملکرد تحصیلی، رفتاری و عملی در دانش آموزان، غلبه بر ترس، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج خلاقیت و تفکر انتقادی را از اهداف دیگر آن دانست.

قویدل گفت: بیش از دو هزار اثر منتخب دانش آموزان، همکاران و والدین از ۲۳ منطقه آموزشی از سراسر استان به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم استان تحویل شد و داوران فرایند داوری آثار را در ۳۰ رشته آغاز کردند. شرکت‌کنندگان در رشته‌های فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، مقاله‌نویسی، عکاسی، طرح درس نویسی؛ طراحی پروژه کوچک یاریگران، گرایش‌های مختلف نقاشی، ایده پردازی و ... به رقابت پرداختند که نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار