مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی خبر داد:

مراجعه حدود هزار نفر به میز خدمت آموزش و پرورش در سفر ریاست‌جمهوری

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی، از مراجعه نزدیک به هزار نفر در‌ سه روز به میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش که از ۱۷ خرداد‌ فعال بود خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه حدود هزار نفر به میز خدمت آموزش و پرورش در سفر ریاست‌جمهوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیران و روسای استان در محل باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این جلسه که بعد از وبینار سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور برگزار شد با اشاره به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان گفت: میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش از ۱۷ خرداد ماه فعال شد و در طی سه روز نزدیک به هزار نفر به این میز مراجعه کردند.

وی افزود: طبق ارزیابی های صورت گرفته میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش فعالیت مناسبی داشت.

وی ادامه داد: پاسخگویی در دولت سیزدهم در این ایام خلاصه نمی‌شود و تلاش می کنیم در طول سال نیز از طریق میزهای خدمت و سه شنبه های هر هفته دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم افزود: با توجه به اثرگذاری سوابق تحصیلی در برگزاری امتحانات، نظم و دقت در برگزاری آزمون ها بسیار مهم است.

این مقام مسئول با قدردانی از عوامل برگزاری امتحانات خواستار دقت بیشتر در برگزاری شد تا مبادا کوچک ترین حقی از فردی ضایع شود.

وی در ادامه تاکید کرد: لازم است تمهیدات لازم اندیشیده شود تا حق الزحمه عوامل آزمون های نهایی در اولین فرصت پرداخت شود و تاخیر در این زمینه پذیرفتنی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار