مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

سفیران سلامت نقش مهمی در افزایش خودایمنی دانش‌آموزان دارد

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت سفیران سلامت دانش‌آموزی، عنوان کرد سفیران سلامت نقش مهمی در افزایش خودایمنی دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت نقش مهمی در افزایش خودایمنی دانش‌آموزان دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در آیین اختتامیه وهمایش تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی هفتمین دوره جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی گفت: دو نعمت است که مجهول است و انسان زمانی که این دو نعمت را در لا به لای دستان خود دارد ارزش آنرا نمی فهمد. یکی از این دو نعمت صحت بدن و دیگری امنیت است.

وی افزود: این دو نعمت هر دو در زندگی و آرامش انسان نقش اساسی دارند. اگر امنیت نباشد آسودگی خیال نداریم و همه زندگی به خاطر آن مختل می شود و در ضمن صحت وسلامت بدن هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی مهم است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همانطور که انسان به تغذیه سالم نیاز دارد، روح انسان نیز به خاطر متعالی شدن به غذای روحی نیاز دارد و آسیب دیدن روح به مراتب مهمتر از آسیب دیدگی جسم است. انبیا برای سلامتی روح انسان مبعوث شده اند.

وی ادامه داد: القا شدن مسائل به جسم و روح انسان مهم است. امروزه و بویژه بعد از جریانات اخیر مسائلی از طریق فضای مجازیموجب مسمومیت‌های ذهنی و روحی در همه شده بود. باید دانست که کنترل این امر در دستان ماست و اگر ما درست عمل کنیم دشمنان ناکام خواهند ماند. جشنواره سفیران سلامت، نقش بسزایی در افزایش خود ایمنی دانش آموزان دارد.

پور رادی گفت: هفتمین جشنواره سفیران سلامت با هدف ترویج شیوه سبک زندگی سالم، پیشگیری و کنترل بیماریها،افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزی در زمینه سلامت در ۱۹ رشته در سطح استان برگزار شد وبعد از داوری ۱۱۵۷ اثر که به مرحله استانی راه یافتند توسط هیت داوران ۲۵ اثر در بخش دانش آموزی و ۸ اثر در بخش فرهنگیان به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت ۵ اثر برگزیده کشوری اعلام شد و موجب افتخار آفرینی استان ما شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار