وزیر بهداشت:

طرح سلامت خانواده در ۵۹ شهر کشور اجرا می‌شود

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، طرح سلامت خانواده هم اکنون در ۵۹ شهر کشور اجرا می‌شود که تلاش می‌شود ظرف ماه‌های آینده شهرهای بیشتری تحت پوشش قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح سلامت خانواده در ۵۹ شهر کشور اجرا می‌شود

بهرام عین اللهی، روز جمعه 19 خردادماه، در جمع خبرنگاران در تبریز، بر اهتمام وزارت بهداشت در خصوص اجرای طرح سلامت خانواده تاکید و اظهار کرد: وزارت بهداشت متولی سلامت مردم است و اجرای طرح سلامت خانواده در همین راستا مورد توجه بوده است.

وی ادامه داد: سلامت به عنوان یکی از اصلی‌ترین نکات محوری جوامع مطرح است، همانطور که در زمان شروع کرونا شاهد بودیم وقتی سلامت به مخاطره بیفتد تمام کارها با مشکل روبرو می‌شود پس باید توجه به این بخش به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مداخله فرد در بخش سلامت را به عنوان یکی از محورهای اجرای طرح سلامت خانواده نامبرد و افزود: در اجرای این طرح فرد در سلامت خودم دخالت داشته و از سلامت خود اطلاع کافی خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم افراد را، در رابطه با سلامت خود احساس کنیم و اجرای طرح سلامت خانواده با تشکیل پرونده سلامت برای هر فرد در همین راستا عملیاتی می‌شود.اظهار کرد: پس از بررسی و تحلیل نتایج اولیه سلامت خانواده در شهرهای پایلوت، بلافاصله اجرای طرح فوق را در تمام شهرهای کشور دنبال خواهیم کرد.

عین اللهی، اهتمام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای طرح سلامت خانواده را جدی خواند و با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از آن اظهار کرد: این وزارتخانه متولی سلامت مردم است و اجرای طرح سلامت خانواده در همین راستا مورد توجه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار