قدردانی رئیس پلیس آگاهی فراجا از مسابقه «سرنخ»

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی فراجا با ارسال تقدیرنامه‌ای خطاب به مدیر شبکه نسیم از تولید و پخش مسابقه تلویزیونی «سرنخ» قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس پلیس آگاهی فراجا از مسابقه «سرنخ»

در برنامه «سرنخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریا طاهری سعی بر آن است که برخی از پرونده‌های واقعی پلیس آگاهی تبدیل به چالشی برای شرکت‌کنندگان به عنوان دستیار کارگاه شود و در هر قسمت دو نفر دستیار به کمک کارآگاه آمده و پس از دریافت پرونده با بازجویی منطقی متهمان بر اساس دلیل اتهام و سرنخ‌های موجود باید به پاسخ منطقی و درست دست پیدا کنند.

در نامه سرتیپ محمد قنبری خطاب به سیدمحمدرضا خوشرو آمده است:

«بی‌شک هنر یکی از نعمات الهی است که در وجود بشر ودیعه گذاشته شده و می‌تواند انسان را به متعالی‌ترین درجات انسانیت نائل آورد.

تولید مسابقه سرنخ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی برادر ارجمند جناب آقای آریا طاهری که با نگاهی نو و خلاقانه به رخداد‌های بعد از وقوع جرم می‌پردازد، سرآغاز فصلی جدید از تولیدات تلویزیونی بوده و موجب مسرت است که پلیس در همکاری با شبکه نسیم برای تولید یک اثر فاخر و تاثیرگذار بسیار موفق عمل کرده است.

امید است تولید و پخش این برنامه تلویزیونی پرمخاطب ادامه یافته و شاهد تولید آثار تلویزیونی مشترک باشیم تا ضمن حمایت از استعدادهای جوان، بتوان از هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره جست.»

فصل اول مسابقه تلویزیونی «سرنخ» از نوروز ۱۴۰۲ روی آنتن رفت و پخش آن تا کنون ادامه داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار