سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

خسارت باغات بیمه نشده توسط سازمان مدیریت بحران جبران می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد، خسارت محصولات کشاورزی بیمه شده توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی و بخشی از خسارت باغات بیمه نشده توسط سازمان مدیریت بحران پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خسارت باغات بیمه نشده توسط سازمان مدیریت بحران جبران می‌شود

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، سیدمحمد آقامیری که همزمان با سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی، به شهرستان مراغه سفر کرده، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزانی که باغات خود را بیمه کرده باشند و در حال حاضر خسارت دیده‌اند، می‌توانند از حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی استفاده کنند.

وی افزود: کشاورزانی که تاکنون اقدام به بیمه باغات خود نکرده‌اند می‌توانند به سازمان مدیریت بحران مراجعه کنند، این سازمان بخشی از خسارت باغداران، کشاورزان و دامداران را پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پیرو سفر استانی ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی وظیفه حضور در شهرستان‌های عجب‌شیر، مراغه و ملکان را عهده‌دار بود تا از نزدیک مشکلات این مناطق را رصد شود.

وی ادامه داد: امروز اقدامات انجام شده از سفر دور اول تاکنون مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت و به دنبال این هستیم که مصوبات سفر اول برای اجرا تخصیص یابد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افزود: مشکلات مردمی و تسهیلاتی را ارجاع و پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از مصوبات ۲۸۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های کل استان، تاکنون حدود ۸۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و ما پیگیر اجرا و پیشرفت پروژهها خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار