فرماندار ملارد خبر داد:

اجرای ۱۱۰ ویژه برنامه در دهه امامت و ولایت در شهرستان ملارد 

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد از برگزاری اولین نشست بزرگ داشت دهه امامت و ولایت به ریاست فرماندار ملارد همراه با معرفی ۱۱۰ ویژه‌برنامه در این دهه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۱۰ ویژه برنامه در دهه امامت و ولایت در شهرستان ملارد 

در اولین نشست بزرگداشت دهه امامت و ولایت شهرستان ملارد که به ریاست جابر کریمی فرماندار ملارد و با حضور حجت‌الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه و جمعی از روسای دستگاه‌ها و نهادها و آموزش و پرورش برگزار شد، ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده برای این دهه بیان و درباره نحوه برگزاری مطلوب این برنامه‌ها تصمیم‌گیری شد.

در این نشست، جابر کریمی، فرماندار ملارد، بیان کرد: در شهرستان ملارد به فراخور عنوان هر روز از دهه امامت و ولایت، ۱۱۰ رویداد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و گروه‌های مردمی و همچنین پایگاه‌ها و نواحی مقاومت اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، هیات مذهبی، مساجد و کانون‌های فرهنگی غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و مردم شریف شهرستان ملارد توزیع خواهد شد، آزادی زندانیان غیرعمد، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های عزتمند، تامین جهیزیه نیازمندان از پیش شناسایی شده به نیت گرامیداشت عید غدیر و برگزاری نشست‌های بصیرتی از برنامه‌های این ایام خجسته در ملارد است.

کریمی افزود: آذین‌بندی محلات و میادین، برپایی جشن در شهرها و روستاها و نصب پرچم درب هرخانه از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ایام غدیر در ملارد، انجام مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و ارائه تخفیفات ادارات خدمات‌رسان، دیدار با سادات و جشن بزرگ شهرستانی از دیگر برنامه‌های این دهه خجسته و پر برکت است.

خبرنگار: زهرا عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار