فراخوان رویداد ملی «زنگ بهشت»با محوریت فعالیت‌های تبلیغی و تربیتی در مدارس

تهران (پانا) - فراخوان رویداد ملی «زنگ بهشت» با محوریت فعالیت‌های تبلیغی و تربیتی در مدارس، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جذابیت بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و در راستای تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگ اسلامی در مدارس، به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ستاد همکاری‌های حوزه، آموزش و پرورش و خانه اشراق، منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان رویداد ملی «زنگ بهشت»با محوریت فعالیت‌های تبلیغی و تربیتی در مدارس

از آنجا که یک مبلغ برای کار آموزشی نیازمند سواد دینی کافی، اخلاق مناسب، ارائه محصولات نوآورانه و روش های تربیتی جدید است؛ رویداد ملی زنگ بهشت با محوریت فعالیت های تبلیغی و تربیتی در مدارس، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جذابیت بیشتر فعالیت های دینی برای دانش آموزان، با هدف شناسایی، احصا و تعمیم فعالیت های نوآورانه به مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

بنابراین این رویداد فراخوانی برای آن دسته از طلابی است که در مدارس کار خلاقانه دارند، این کار خلاقانه ممکن است در امر آموزش یا تولید یک محصول تبلیغی و تربیتی باشد که در این فراخوان سعی بر آن است تا این موارد پس از شناسایی به سایر مدارس کشور تعمیم داده شود.

هدف از این رویداد؛ استفاده از دیدگاه‌های متنوع در زیست بوم‌های مختلف است، از این رو طلاب جوانی که در امر آموزش فعال هستند، می‌توانند آثار خود را به این رویداد ارسال کنند. دانش بنیان بودن طرح‌ها و ایده‌ها در این رویداد بسیار مهم است، به گونه ای که ارزیابی و تقدیر از طرح‌های برتر، ایجاد شرایط مستندسازی از طرح‌ها، ارائه تسهیلات برای طرح‌های نوآورانه و مشاوره دادن به طرح‌های مناسب از برنامه‌های این رویداد ملی خواهد بود.

شاخص‌های داوری در این رویداد نیز نوآوری، ابتکار عمل و جذابیت، تکثرپذیری و قابلیت تکرار فعالیت‌ها در سایر مدارس کشور، تنوع و توجه دانش‌آموزان و کم هزینه بودن فعالیت‌ها در مدارس است.

شایان ذکر است؛ این رویداد با همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ستاد همکاری‌های حوزه، آموزش و پرورش و خانه اشراق از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز شده است؛ علاقمندان به شرکت در این رویداد، می‌توانند به سایت زنگ بهشت به نشانی https://zangebehesht.ir مراجعه و آثار خود را تا پایان تیرماه ثبت کنند، تا ضمن داوری این رویداد در مرداد ماه، آئین اختتامیه این رویداد و نمایشگاهی از آثار برتر نیز در شهریور ماه برپا شود.

خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار