معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

تشکیل مجمع خیرین نقش حمایتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

ساری (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت تشکیل مجمع خیرین نقش حمایتی و اثرگذار در اجرای برنامه‌های یاریگران زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و می‌تواند با نگاه مردمی‌سازی و هماهنگ‌کننده نقش سیاستگزار را ایفا کند و در عملیاتی کردن برنامه‌های پیشگیری نقش محوری را داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل مجمع خیرین نقش حمایتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

جلسه خیرین یاریگران زندگی استان مازندران با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار گردید.

علی شمس ناتری هدف از برنامه ملی کانون یاریگران زندگی را رصد، شناسایی و توانمندسازی دانش آموزان، والدین و همکاران معرفی کرد و بیان داشت کانون یاریگران زندگی نیاز به اتاق فکری دارد که بتوان این مراحل را تسهیل نمود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز در این جلسه گفت: هدف و اولویت فعالیت های کانون یاریگران زندگی پیشگیری می باشد و نجات یک فرد نجات یک جامعه است. و از آنجایی که آینده سازان جامعه در آموزش و پرورش تربیت می شوند باید مهارت های زندگی و حل مساله را به آنان آموزش دهیم تا در صورت مواجهه با مساله و مشکل به راه حل های درست هدایت شوند.

علی شیرازی عنوان کرد: مجمع خیرین از لحاظ فکری و منابع مالی می تواند بازوی توانمندی برای همکاری با اداره کل آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار