اعلام نتایج مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از انتخاب ۱۲ تدریس برتر در مرحله استانی نهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به انتخاب ۱۲ تدریس برتر در مرحله استانی نهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی از بین ۲۷ تدریس راه یافته به مرحله استانی، تصریح کرد: درس تفکر و سبک زندگی از مهمترین دروس ارتقای مهارت های زندگی و فردی و اجتماعی دربین دانش آموزان بوده وارتقای شیوه های اثربخشی تدریس این درس از اولویت های معاونت پرورشی و فرهنگی است.

وی در ادامه از راهیابی ۸ اثر معلمان پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه استان اردبیل به مرحله کشوری نهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس و اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس درس تفکر و سبک زندگی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان این جشنواره را فرصت مناسبی دانست که از طریق آن دبیران این درس ضمن کاربست شیوه های فعال و موفق و تدوین طرح درس نویسی ملی، روش های جدید را بکار گیرند تا اثربخشی تدریس را افزایش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار