ثبت اطلاعات شهریه مدارس غیردولتی تا 25 خرداد تمدید شد

تهران (پانا) - اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، مهلت ثبت اطلاعات شهریه سال تحصیلی 1403-1402 را تا 25 خردادماه ۱۴۰۲ تمدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت اطلاعات شهریه مدارس غیردولتی تا 25 خرداد تمدید شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ ثبت اطلاعات شهریه سال تحصیلی 1403-1402 تا 25 خرداد ماه ۱۴۰۲ تمدید شد و کلیه موسسان محترم نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات قبل از پایان زمان مذکور اقدام کنند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تاکید معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی مبنی بر ابلاغ شهریه سال تحصیلی 1402-1403 تا پایان خردادماه 1402، زمان فوق قابل تمدید نیست.

وی افزود: حسب دستور معاون وزیر آموزش و پرورش جهت تسریع فرآیند تعیین شهریه مقرر شد:

1- در این مرحله با ثبت‌نام میانگین 60 ساعت دوره آموزشی (36 ساعت حضوری و 24 ساعت آنلاین) برای معلمان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی، امتیاز کامل نیروی انسانی در نظر گرفته می‌شود. شایان ذکر است ثبت‌نام برای مابقی ساعات نیز پس از ابلاغ شهریه سال تحصیلی 1402-1403 ادامه خواهد داشت و تاکید می‌شود که ثبت‌نام کامل دوره‌های آموزشی الزامی است. (این تصمیم در این مقطع زمانی جهت تسریع در فرآیند ابلاغ شهریه اخذ شده است.)

2- آن دسته از معلمان و سایر عوامل اجرایی مدارس غیردولتی که در مجموع 360 ساعت گذرانده باشند جهت دریافت گواهینامه صلاحیت معلمی (حرفه‌ای) به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند تا در کانون‌های ارزیابی آن دانشگاه ضمن گذارندن دوره 24 ساعتی، مورد آزمون و مصاحبه نهایی قرار گیرند.

3- دوره‌های حضوری بدو و ضمن خدمت معلمان و سایر عوامل اجرایی مدارس غیردولتی که بر اساس بخشنامه توانمندسازی تابستان سال 1401 پس از ابلاغ شهریه سال تحصیلی 1401-1402 توسط ادارات کل استان‌ها برگزار شده و در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش ثبت شده است پس از بررسی به سامانه مشارکت‌ها منتقل می‌شود و در جمع دوره‌های گذرانده‌شده محاسبه می‌شود. (با توجه به ضیق وقت این بخش پس از ابلاغ شهریه سال تحصیلی 1402-1403 در تیرماه 1402 اعمال خواهد شد.)

نیک‌نژاد در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه پس از تاریخ مذکور، درخواست‌های اشتباه در سامانه مشارکت‌ها سازمان قابل ویرایش نیست، لازم است مدیران و مؤسسان مدارس غیردولتی در کنترل دقیق اطلاعات بارگذاری‌شده و درج آن‌ها دقت لازم را به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار