امام جمعه شهرستان قرچک:

قیام ۱۵ خرداد مبدا انقلاب اسلامی است

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک، قیام ۱۵ خرداد را نقطه عطف و مبدا انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد قیام ۱۵ خرداد، هشت‌سال دفاع‌مقدس، دفاع از امنیت و سلامت، نشان‌دهنده یک  تفکر پویا و الهی است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
قیام ۱۵ خرداد مبدا انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان‌قرچک در راهپیمایی قیام خونین ۱۵ خرداد، ضمن گرامی‌داشت نام و یاد شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲، اظهار کرد: بدون شک ایثار، مجاهدت، رشادت انسان‌های متدین،بابصیرت، مخلص و جان برکف سال ۴۲ این دیار، نه تنها فراموش نمی‌شود بلکه، هر چه زمان می‌گذرد، عزت، عزمت، غیرت‌دینی مردم آن زمان بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در آن شرایط و موقعیت نیستیم، اگر امروز هر اندازه ابراز ارادت کنیم، پشت رهبر و امام باشیم، مورد تحسین واقع می‌شویم. آن زمان با آگاهی بر نتیجه می‌دانستند چه اتفاقی خواهد افتاد و بدون هیچ ترسی قیام ۱۵ خرداد را به پا کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد، نقطه عطف و مبدا انقلاب‌اسلامی است، بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد حرکتی است، که مورد تحسین و تایید امامین انقلاب قرار گرفته، همچنین در سفر رهبر عظیم در ۲٠ سال گذشته مورد تحسین قرار گرفته است حتی از همه مردم و شهرهای این دیار اسم بردند و این نشانه توجه دقیق به نقش‌آفرینی مردم این دیار است.

امام‌جمعه شهرستان‌قرچک با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد یک تفکر پویا و الهی است، تشریح کرد: حرکت‌ها، مجاهدت و بصیرت‌های آن دوران در تاریخ انقلاب‌اسلامی و در این منطقه تاثیر گذاشته است. مردم، همیشه سرافراز بودند، هشت‌سال دفاع‌مقدس، دفاع از امنیت و سلامت، نشان‌دهنده یک تفکر پویا و الهی است.

وی در پایان با تاکید براینکه اگر رفتار و اخلاقتان برخلاف موضع و اندیشه رهبر باشد،انقلابی نیستید،خاطرنشان کرد: همه فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری بی‌نظیر بود، اما فرمایشات دیروز را چندین‌بار بشنوید و تحلیل کنید. آن‌هایی که عقب‌تر و همچنین آن‌هایی که جلوتر از ولایت هستند، همه پشت ولایت باشید، اگر برخلاف موضع و اندیشه رهبر باشید، انقلابی نیستید.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار