ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بن برگزار شد

بن (پانا) - ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه شهرستان بن ، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن و جمعی از فرهنگیان در اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بن برگزار شد

در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد و امام راحل، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین انقلاب و شخصیت حضرت امام را بزرگترین شخصیت قرن عنوان کرد و گفت:

قیام پانزده خرداد سرمنشا بیداری و زنده کردن مردم و پیروزی انقلاب بود.

در ادامه حجت الاسلام مهرداد بهرامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی(ره ) نمونه کامل و مصداق بارز این سخن شریف امام صادق(ع) است. «کونوا دعاة الناس بغیر ألسنتکم...»؛ایشان در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و حکومتی خویش چنان زیست که گفته‌اش بر کرده‌اش پیشی نگیرد. همچنان که اجداد طاهرینش که رهبران مطلق بشریت هستند، چنین بودند.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: امام ضمن دستیابی به اصول متین و قطعی دین مبین اسلام در ابعاد گوناگون، همواره بر پیاده کردن آنها پافشاری می کردند و هرگز در راه خویش که همان صراط مستقیم بود گرفتار شک و تردید نمی شد. دقت در برنامه ها و سخنان امام، از آغاز تا پایان، این مسأله را مسلم می‌کند که وی خط مشی مشخصی را در زندگی، پی گرفته و از آن پیروی کرده است.

حجت الاسلام بهرامی در پایان یادآور شد: بر همه مردم و ما مسئولان واجب است که پیرو خطی مشی امام راحل باشیم، چرا که راهی که ایشان در زندگی انتخاب کرده بودند صراط مستقیم بود و رنگ و بوی زندگی او رنگ و بوی خدایی داشت.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار