فرمانده پایگاه شهید کارگر برزی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با پانا:

جمهوری اسلامی برترین و شاخص‌ترین یادگار امام راحل است

کرج (پانا) - فرمانده پایگاه شهید کارگر برزی شهرستان نظرآباد بیان کرد جمهوری اسلامی برترین و شاخص‌ترین یادگار امام راحل است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی برترین و شاخص‌ترین یادگار امام راحل است

فرهاد مختاری فرمانده پایگاه شهید کارگر برزی شهرستان نظرآباد ضمن تسلیت رحلت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی خدمت تمامی مردم ایران و دوستداران امام در سراسر جهان در گفت و گو با پانا عنوان کرد: « امام خمینی (ره) همیشه خوشنودی خدا را در گروی خوشنودی خلق می دانست و در همین راستا خود را وقف مردم کرده بود.»

وی افزود: « امام با دستان خالی انقلاب را آغاز کرد و حکومت طاغوت را با حمایت های غرب و ابر قدرت های جهانی شکست داد و مردم را از سلطه استعمارگران نجات داد.»

فرمانده پایگاه شهید کارگر برزی انقلاب را میراث گرانبهای امام راحل خواند و آن را همچون حفاظی برای امت اسلامی ایرانی دانست.

مختاری در پایان از لحظه تلخ اعلام رحلت جانسوز امام خمینی(ره) خاطره ای را بیان کرد و گفت: «آن زمان محصل بودیم و در نوبت صبح که روانه مدرسه شدیم خبری از مغاره دارها نبود و همه حجره ها سیاه بر سر در مغازه ها زده بودند. مردم همه دسته دسته مشغول عزاداری و سوگواری بودند، شهر در حزن فرو رفته بود و ما هم گمان می کردیم که ایام محرم فرارسیده وقتی که به مدرسه رسیدیم معلمان و مدیر گریان بودند و معاون مدرسه با بغز و گریه به ما گفت مدرسه تعطیل است، روح خدا به خدا پیوست.»

دانش آموزخبرنگار: علی اصغر مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار