دانش‌آموزان برگزیده فراخوان «نامه‌ای به رفیق شهیدم»در قم تجلیل شدند

قم (پانا) - مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده فراخوان «نامه‌ای به رفیق شهیدم» امروز در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برگزیده فراخوان «نامه‌ای به رفیق شهیدم»در قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از 6 دانش آموز برگزیده فراخوان استانی«نامه‌ای به رفیق شهیدم» امروز با حضور حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام هنرمند طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: ارتباط نسل امروز با شهدا، شناسایی سبک و سیره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری این فراخوان است.

وی افزود: این اقدام همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با فراخوان از دانش آموزان مدارس شاهد و ایثارگر برگزار شد و تعداد ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دلنوشته های خود را ارائه کردند و در نهایت پس از داوری های چهارگانه صورت گرفته در مدرسه و بنیاد شهید و آموزش و پرورش، از هر مقطع تحصیلی دو نفر و در مجموع ۶ دانش آموز به مرحله نهایی راه یافتند.

در مراسم فوق، دانش آموزان برگزیده به نام های امیرحسین طاهری پایه پنجم از مدرسه شاهد نور علم با دلنوشته ای به شهید رضا پناهی، ایمانا متقی پایه ششم مدرسه شاهد مریم با دلنوشته ای به شهید ابراهیم هادی، محمد حبیبی پایه هشتم شاهد معرفت با دلنوشته ای به شهید حسن بهرامی، حنانه صادقی پایه هشتم شاهد اشراقی با دلنوشته ای به شهید ابراهیم هادی، فاطمه معصومه خسروی پایه یازدهم شاهد رضویه با دلنوشته ای به شهید علی اصغر نجفی تیرتاشی و محمدمتین احمدی قلعه بالا پایه دوازدهم شاهد حضرت علی اکبر(ع) با دلنوشته ای به شهید حسین جمشیدیان قلعه سفیدی، هدایا و جوایز خود را از دست مسئولان حاضر در مراسم دریافت کردند.

همچنین به تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این فراخوان، هدایایی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تقدیم شد.

در پایان مراسم، دو تن از دانش آموزان، دلنوشته های خود را قرائت کردند، سپس قبور مطهر شهدای مدافع حرم گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با حضور دانش آموزان گلباران شد.

در این مراسم، مهدی خادمی جمکرانی رییس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قم و مسئولان بنیاد شهید منطقه یک حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار