بازدید معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از خبرگزاری پانا

اصفهان (پانا) - ‌معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان دیدار و از خبرگزاری پانا‌ این استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از خبرگزاری پانا

حجت الاسلام و المسلیمن ابوالفضل یعقوبی، معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به همراه ناصر بهروان مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان و نرجس گلشن رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز با حضور در در سازمان دانش آموزی استان اصفهان از خبرگزاری پانای این استان بازدیدکرد.

در این بازدید اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش اموزی استان اصفهان گفت:خبرنگاران فعال و موفق می‌توانند خبرگزای پانا را به بالاترین جایگاه خود برسانند.

وی اجرای طرح هر مدرسه یک خبرنگار در سطح مدارس استان را از مهم ترین برنامه های راهبردی جهت افزایش کیفیت آموزشی و اطلاع رسانی در حوزه دانش آموزی و فرهنگیان عنوان کرد.

در ادامه ابوالفضل یعقوبی معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ابعاد و گستره فعالیت‌های خبرگزاری پانا را در پیگیری سیاست‌های حرفه‌ای، اخلاقی و رسانه‌ای قابل توجه دانست و بر ضرورت افزایش تعاملات رسانه‌ای و همکاری‌های مشترک بین خبرگزاری پانا و ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

در ادامه جلسه در مورد راه های همکاری سازمان دانش آموزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و خانه مطبوعات استان اصفهان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار