پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.مقام معظم رهبری

۱۴ خرداد، روز رهبر حماسه و ایثار است، روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورد.

پانزدهم خرداد ۴۲ نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد، استثمار و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند.

اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جانگدازامام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و توفیقات، عزّت و سرافرازی ایران عزیز اسلامی را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار