آبی‌ها قبل از دربی پولدار می‌شوند

تهران (پانا) - مدیریت باشگاه استقلال در تفاهم‌نامه جدید با همراه اول رقم ۶۰ میلیارد تومانی را درج کرده است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آبی‌ها قبل از دربی پولدار می‌شوند

قرارداد باشگاه استقلال با شرکت همراه اول برای قبول اسپانسری تیم فوتبال آبان ماه سال گذشته تمام شده بود، اما با نظر علی فتح‌الله‌زاده نام این شرکت همچنان روی پیراهن استقلال درج می‌شد.

استقلالی‌ها که در سال ۱۴۰۰ و در زمان مدیریت آجورلو قراردادی ۱۰۰ میلیارد تومانی به مدت یکسال با این شرکت اپراتور تلفن همراه امضا کرده بودند،‌ برای سال دوم با جدایی آجورلو توافقی نداشتند.

آجورلو قبل از برکناری از مدیریت استقلال قصد داشت مبلغ قرارداد سال دوم را به ۱۶۰ میلیارد افزایش بدهد اما مدیران همراه اول نظرشان روی ۱۲۰ میلیارد تومان بود که در نهایت هم با کنار رفتن آجورلو همه چیز روی هوا رفت. از اینرو گفته می‌شد که استقلالی‌ها از همراه اول مبلغ ۱۶۰ میلیارد طلبکار هستند که بعدا مشخص شد آنها هیچ قراردادی با این شرکت ندارند.

هفته گذشته بود که با وساطت حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال با مدیران همراه اول جلسه گذاشت و در آن نشست یک تفاهم‌نامه همکاری امضا و قرار شد تا قبل از دربی مبلغی به حساب باشگاه واریز شود.

با گذشت چند روز که چنین پولی واریز نشده و باشگاه استقلال هم در بیانیه‌ای اعلام کرده برخی اعضای هیات مدیره همراه اول با پرداخت مخالفت کرده‌اند، مشخص شده ارزش قرارداد جدید آبی ها با همراه اول که هفته پیش امضا شده،‌۶۰ میلیارد تومان است.

حالا مسئولان استقلال در تلاش هستند که این مبلغ را از همراه اول دریافت کنند و تا قبل از بازی فردا(چهارشنبه)‌ بتوانند بخشی از مطالبات اعضای تیم خود را بپردازند. باید دید این امر میسر می‌شود یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار