فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

تجهیز پهپادهای نهاجا به سیستم‌ جنگال و مهمات دورایستای نقطه‌زن

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت با تلاش متخصصان و نخبگان، نسبت به ساخت پهپاد و تجهیزات جنگال اقدام کردیم و پهپادهای ما به سیستم‌ جنگ الکترونیک و مهمات دورایستای نقطه‌زن مجهز شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز پهپادهای نهاجا به سیستم‌ جنگال و مهمات دورایستای نقطه‌زن

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره روند حرکت این نیرو برای تبدیل شدن به نیروی هوایی دانشمند در تراز نظام اسلامی، اظهار کرد: برای دانشمند شدن نیروی هوایی در همه حوزه‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم و امیدواریم که اقدامات صورت گرفته منجر به رضایت فرمانده معظم کل قوا شود.

وی درباره توانمندی نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو با همکاری وزارت دفاع درخصوص تولید هواپیماهای باسرنشین و بدون‌سرنشین، بمب‌های دورایستای نقطه‌زن، موشک‌های برد بلند و سایر تسلیحات، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

وی با تأکید بر این‌که در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز این نیرو به خودکفایی کامل رسیدیم، افزود: با همکاری وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیشرفت‌های خوبی در تمامی حوزه‌ها داشته‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این‌که دانشگاه‌های نیروی هوایی ارتش زمینه جنگ الکترونیک به علم روز مجهز شده‌اند، افزود: با تلاش متخصصان و نخبگان، نسبت به ساخت پهپاد و تجهیزات جنگال اقدام کردیم و پهپادهای ما به سیستم‌های جنگ الکترونیک و مهمات دورایستای نقطه‌زن مجهز شده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که تمامی تجهیزات نیروی هوایی ارتش بومی بوده و نیاز به واردات هیچ‌گونه تجهیزاتی نداریم، گفت: نیروی هوایی ارتش با تمامی توان مقابل هرگونه تهدیدی ایستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار