فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

آموزگاران و معلمان، رسول عقل و راهگشایان طریق بلند تعالی آدمی هستند

تهران (پانا) - امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی ضمن گرامیداشت۱۲اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری، فرا رسیدن روز معلم را به معلمان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزگاران و معلمان، رسول عقل و راهگشایان طریق بلند تعالی آدمی هستند

له گزارش روابط عمومی ارتش، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون
خداوند سبحان به آدم ابوالبشر اسماء الحسنی را آموخت تا او را بر فرشتگان برتری دهد و این گونه شان آموزگار را به فرزندان آدم یادآور شود.
۱۲ اردیبهشت روز معلم، روز راهبران و راز آموزانی است که اسرار عالم روحانی و چیستی عظیم هستی را زبان ساده ترجمه نمودند بند و چراغ اندیشه را در پیش پای نوجویان برافروختند.
جان آدمی برای بالندگی و برومندی ناگزیر از دست یازیدن به دامان پیامبران وحی و پیام آوران عقل است.
آموزگاران و معلمان، رسول عقل و راهگشایان طریق بلند تعالی آدمی هستند تا دستان کوتاه خاکیان را با دستیاری خرد به آستان بلند روحانیان برسانند و این امر، میسر نیست مگر به دلسوزی و مراقبت و همیاری و ادب.
نیروی هوایی مدیون معلمانی است که دل در گرو سربلندی و آزادی این سرزمین داشته و دارند تا امتداد افق روشن جمهوری اسلامی ایران در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی به طلوع خورشید یگانه منجی عالم بشریت و وعده صادق حکومت مستضعفان بیانجامد.
در این روز خجسته برای همه معلمان سرزمین‌مان بویژه پیشکسوتان ارجمند و فداکاری که خاک پاک وطن، بوسه بر گام مروت‌شان می‌زند، از خداوند متعال طول عمر قرین صحت و سلامت مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار