رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد؛

انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن تشویش اذهان عمومی نبود

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن تشویش اذهان عمومی نبود، گفت کلینیک هزار تختخوابی که ۶ ماه بیشتر از افتتاح آن نگذشته جزء ساختمان‌های ناایمن است و سوال این است که چگونه برای ساخت آن مجوز صادر کرده‌اند؟

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن تشویش اذهان عمومی نبود

سوده نجفی در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتشار لیست ساختمان های ناایمن تشویش اذهان عمومی نبود، اظهار کرد: این اقدام آگاهی مردم را افزایش داد و امیدواریم نسبت به ایمن سازی و مقاوم سازی این ساختمان ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه نام هشت بیمارستان در بین این ساختمان ها دیده می شود که نگران کننده است، یادآور شد: این بیمارستان ها از مراکز ضروری در بحران ها هستند و باید ایمن سازی آنها در دستور کار قرار بگیرد.

نجفی با اعلام اینکه نام بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در این لیست دیده می شود، تصریح کرد: کلینیک هزار تختخوابی که ۶ ماه بیشتر از افتتاح آن نگذشته جزء ساختمان های ناایمن است و سوال ما این است که چگونه برای ساخت آن مجوز صادر کرده اند؟

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احساس ناامنی بیماران در این بیمارستان ها، گفت: درخواست می شود نسبت به ایمن سازی این بیمارستان ها و جابجایی آنها به سایر مراکز اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار