آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی در منطقه تبادکان خراسان‌رضوی

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تبادکان گفت قرارداد ساخت ۱۷ زمین چمن مصنوعی در منطقه انجام و فرآیند احداث آن در حال انجام است و در همین راستا دومین پروژه امروز به بهره‌برداری رسید و به زودی رشد چشمگیر فضاهای ورزشی در منطقه اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی در منطقه تبادکان خراسان‌رضوی

محمد حسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش تبادکان در این مراسم با اشاره به افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی در سطح مدارس منطقه گفت: با پیگیری های انجام شده از ابتدای سال تحصیلی تاکنون قرارداد ساخت ۱۷ زمین چمن مصنوعی در منطقه انجام شده و فرآیند احداث آن در حال انجام است و در همین راستا دومین پروژه امروز به بهره برداری رسید و به زودی شاهد رشد چشمگیر فضاهای ورزشی در منطقه خواهیم بود.

عبدالهی افزود: پروژه استخر در مراحل پایان تجهیز قرار داشته و به زودی به بهره برداری خواهد رسید، همچنین با بهره برداری از سالن ورزشی شهید مسعودی و سالن غفوریان و دیگر مجموعه ها، شاهد افزایش سرانه ورزشی منطقه تبادکان خواهیم بود که رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی در تبادکان، با اینکه تلاش های زیادی برای احداث فضاهای آموزشی و تربیتی در حال انجام است اما باز هم نیاز داریم جهت توسعه و ساخت فضاهای ورزشی تلاش شود.

مدیر منطقه تبادکان آغاز فعالیت نمایندگی مجمع خیرین استان در منطقه را فرصت بسیار خوبی دانست که می‌توان در کنار رفع کمبود فضای آموزشی، پیگیری های ویژه ای در خصوص توسعه فضاهای ورزشی و پرورشی داشته باشیم و امیدواریم همچون همیشه مسئولین و خیرین هم درکنار ما باشند تا بتوانیم برای دانش آموزان عزیز و مستعد منطقه تبادکان و حاشیه شهر شرایط بهتری فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار