به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی صادر شد

تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان

گلستان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تبریک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«بیست و یکم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان یک‌نهاد ارزشمند تربیتی در بدنه مجموعه سترگ دستگاه تعلیم و تربیت نقش بسته است.
در حقیقت، هدف کلی نظام تعلیم و تربیت؛ پرورش نسلی خوش‌فکر، خلاق، مستقل، آگاه، توانمند، متفکّر، دور اندیش،دارای قدرت حل مسأله و در نهایت مدافع ارزش‌ها و باورهاست. و تبدیل دانش آموز مهارت محور از آموزش محورصرف، مهم‌ترین چرخشی است که در راستای سند تحول باید حاصل شود.

در حال حاضر، یکی از نهادسازی‌های خوب در جامعه، با شکل‌گیری سازمان دانش‌آموزی اتفاق افتاده است و ازآنجا که دانش‌آموزان، بخش وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، وجود این نهاد بسیار سنجیده کارا، می‌تواند زمینه رشد بهتر تمام ساحتی دانش‌آموزان را فراهم کند.

پرورش دانش آموزانی توانمند در مهارت ابراز عقیده، اعلام نظر توأم با متانت و صراحت دانش آموزان عضو مجامع، تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران دانش‌آموزی پانا، نشان از بلوغ فکری جامعه دانش‌آموزی داشته و باعث افتخار آموزش‌وپرورش خواهد بود.

بنابراین سازمان دانش‌آموزی باید بتواند بدون محدودیت در زمینه‌هایی که به تعلیم و تربیت کمک می کند و در راستای تحقق اهداف سند تحول و گام دوم انقلاب به فعالیت بپردازد.

اینجانب خجسته سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی را به جامعه فرهنگیان خصوصاً دانش آموزان و مربیان عزیز این سازمان تشکیلاتی تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان دوام توفیق همه عزیزان را در دستیابی به اهداف بلند تربیتی و ارتقای جامعه‌پذیری آینده‌سازان میهن اسلامی، مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار