سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا :

تصویب نگاشت مدرسه‌ای سند تحول در آینده نزدیک؛ سند تحول بنیادین در فعالیت‌های مدرسه مبنا قرار می‌گیرد

در حال برنامه‌ریزی هستیم تا سرانه‌های دانش‌آموزی مستقیماً به حساب مدارس واریز شود

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آثار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به مدارس منتقل شود، گفت نگاشت مدرسه‌ای سند تحول آماده شده و به زودی در ستاد راهبری سند تحول تصویب خواهد شد تا این سند در فعالیت‌های مدرسه مبنا قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تصویب نگاشت مدرسه‌ای سند تحول در آینده نزدیک؛ سند تحول بنیادین در فعالیت‌های مدرسه مبنا قرار می‌گیرد

رضا مراد صحرایی در گفت‌وگو با پانا در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در جهت اهتمام به امور پرورشی در مدارس و اجرای سند تحول بنیادین، اظهار کرد: «مساله اصلی همین است؛ سند تحول بنیادین سند خوبی است و محتوای خوبی دارد بر همین اساس آثار آن باید به مدارس منتقل شود. به این جهت مدرسه به عنوان یک کانون تربیتی در دستور کار ماست. سیاست ما این است که ان‌شالله امسال بتوانیم مدارس را به محل اصلی اوقات فراغت دانش‌آموزان تبدیل کنیم. این مساله‌ای جدی است که آن را دنبال می‌کنیم.»

وی افزود: «نگاشت مدرسه‌ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز آماده شده که به زودی در ستاد راهبری سند تصویب خواهد شد تا سند در فعالیت‌های مدرسه مبنا قرار بگیرد.»

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین بیان کرد: «ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا سرانه‌های دانش آموزی مستقیماً به حساب مدارس واریز شود که این یک کار بزرگ برای اولین بار بعد از مدت‌ها خواهد بود. اگر این اتفاق بیافتد، مدرسه مرجعیت پیدا خواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار