مدیر آموزش و پرورش ملارد:

شاه کلید فعالیت‌های فرهنگی، اتحاد و همدلی است

ملارد(پانا)_مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از فعالان اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان ملارد اتحاد، همدلی و همکاری را از عوامل مهم و تاثیر گذار در تمامی حوزه به ویژه در فعالیت های فرهنگی و پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شاه کلید فعالیت‌های فرهنگی،  اتحاد و همدلی است

سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در آیین تجلیل از فعالان اردوهای‌راهیان‌نور دانش آموزی ملارد ضمن قدردانی از ارگان‌های همراه در برگزاری این اردوی معنوی بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ انقلابی اسلامی در جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان با انجام فعالیت های موثر فرهنگی نیازمند عزم جدی و ملی در این راستا است.

وی ادامه داد: تحول در جامعه بدون تحول فرهنگی امکان پذیر نیست و لازم است با در نظر گرفتن تمامی ابعاد اجتماعی این امر به صورت مداوم انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی را از جمله فعالیت های عظیم فرهنگی خواند و عنوان کرد: اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی بستری مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ و ایثار شهادت،مناطق جنگی، نحوه زندگی و رشادت‌های جوانان‌انقلاب در دوران دفاع‌مقدس و به صورت گسترده کار فرهنگی عظیم با در نظر گرفتن تمامی ابعاد است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیر آموزش و پرورش، جانشین فرمانده سپاه ، مدیر فرهنگی شهرداری، اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان‌ملارد از فعالین اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی ملارد که در ۲ دوره اعزام این اردو حضور داشتند تقدیر شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار