سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

مدرسه اولویت اول آموزش و پرورش در اجرای طرح و برنامه‌ها خواهد شد

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت مدرسه، اولویت اول آموزش و پرورش در اجرای طرح و برنامه‌ها خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه اولویت اول آموزش و پرورش در اجرای طرح و برنامه‌ها خواهد شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی در سفر به استان فارس به منظور حضور در اجلاسیه کشوری نماز دانش‌آموزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار کرد: اهمیت کار اصیل فرهنگی بسیار والاست و کارهایی مانند نماز در صدر کارهای اصیل و دارای اثرات و برکات کم‌نظیری است.

وی افزود: اگر نماز در مدارس به خوبی کار شود، بچه‌ها خودشان در منزل نماز می‌خوانند.

صحرایی با تاکید بر اینکه نماز در کارها برکت می‌آورد، اظهار کرد: نماز تذکره است چرا که ورود به هر خوبی از طریق نماز میسر است.

وی گفت: خدمت فرهنگی مهم است اما کار فرهنگی مهمتر است و نماز کار فرهنگی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استان فارس در کار فرهنگی در سطح کشور پیشتاز است و مدیرکل آموزش و پرورش فارس، دغدغه‌مند است و تعامل بسیار خوبی با وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان دارد.

وی افزود: آموزش و پرورش ظرفیت بالایی در فرهنگ‌سازی دارد به طوری‌که بیش از ۷۳۰ روابط عمومی آموزش و پرورش در سطح کشور داریم.

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم، تعامل و همدلی را ظرفیتی عظیم در بحث فرهنگ‌سازی برشمرد و اذعان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ به این آموزش و پرورش امیدوارم.

وی گفت: ابلاغ سیاست‌های تربیت اسلامی به سران سه قوه، نشان از اهمیت مقوله تربیت و مسئولیت سایر دستگاه‌ها نسبت به امر تربیت در کنار آموزش و پرورش دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اتفاقات خوبی در سند تحول بنیادین افتاده است و نگارش مدرسه‌ای هم تدوین شده است.

صحرایی ادامه داد: در این دولت، آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب، ایشان فرمودند: مدرسه باید اولویت اول آموزش و پرورش در اجرای طرح و برنامه‌ها باشد.

وی اضافه کرد: اگر در مدرسه هزینه نکنیم، باید برای پیشگیری از آسیب‌ها هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همواره خطبه‌های ائمه جمعه مثل یک تشدیدکننده به نظام اسلامی جان می‌دهد و یک سرمایه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار