افتخارآفرینی کوچکترین عضو خبرگزاری پانا در مسابقه سفیران سلامت شهرستان‌های تهران

شهریار (پانا) - کوچکترین عضو خبرگزاری پانا، در مسابقه سفیران سلامت در رشته مدرس کوچک مقام نخست را کسب کرد و به مرحله استانی راه یافت.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی کوچکترین عضو خبرگزاری پانا در مسابقه سفیران سلامت شهرستان‌های تهران

پریسان حدادی، خبرنگار کوچک و کلاس چهارمی پانا شهرستان‌های استان تهران از منطقه شهریار، در تشریح این موفقیت، به پانا بیان کرد: «در مسابقه سفیران سلامت شرکت کردم و در رشته مدرس کوچک موفق به کسب مقام اول شدم. من یک فیلم آموزشی مربوط به بچه های کوچک و خردسالان درست کردم که در آن راجع به بهداشت شخصی و محیط زندگی آنها توضیح دادم که چگونه می توانند مراقب بدن و زندگی خودشان و سلامت اطرافیانشان باشند.»

حدادی گفت: «لحظه ای که برای تقدیر شدن و گرفتن جوایز به بالا رفتم احساس خیلی خوبی داشتم و از داشتن خانواده ام و استادانم که در موفق شدن من نقش بسیار مهمی داشتند خرسند بودم و خدا را شکر می‌کردم.»

حدادی افزود: «خبرنگار بودن در کنار دانش آموز بودن باعث شده بیشتر به اطرافم دقت کنم، بیشتر کنجکاو بشوم و سعی کنم صدای دانش آموزان باشم و اگر خواسته ای دارند به کمکشان بروم و پیگیری کنم. خبرنگاری کمکی که به من کرده این بوده که در این سن هدف داشته باشم. و دیدم را به همه چیز عوض کرده و فهمیدم درست است که سن من کم است، ولی کارهای بزرگی میتونم انجام بدم.»

وی خاطرنشان کرد: «خوشحالم که توانستم در مسابقه سفیران سلامت به مرحله استانی راه پیدا کنم و باعث خوشحال شدن خانواده، مدرسه و پانای عزیزم بشوم. به دوستان عزیزم هم که می‌خواهند مقام به دست بیاورند و موفق شوند پیشنهاد میکنم سخت تلاش کنند و از سختی های راه و شکست خوردن نترسند و امید داشتن به خداوند را فراموش نکنند.»

خبرنگار دانش‌آموز : ریحانه وحدت جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار