نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر عباس در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان:

اخلاق حرفه‌ای برای معلم یک ضرورت انکارنشدنی است

هرمزگان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امروز نیاز به یک اخلاق حرفه‌ای وجود دارد، گفت اخلاق حرفه‌ای برای معلم یک ضرورت انکارنشدنی است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق حرفه‌ای برای معلم یک ضرورت انکارنشدنی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در وصف مقام معلم می فرمایند: شما سازندگان یک نسل هستید و به نظر من زیباترین تعبیر از مقام معلم همین است.

وی افزود: نسلی که شما تربیت می‌کنید سکاندار مناسبات اجتماعی، اقتصادی و... خواهند شد، نکته اول در مورد معلم و شخصیت شهید مطهری الهام و الگوگیری از شخصیت والای این شهید است که سه ویژگی خاص داشتند. اگر بخواهم شخصیت شهید مطهری را در یک جمله معرفی کنم باید بگویم قهرمان مبارزه با سه جریان انحرافی در جامعه بودند، جریان التقاط، جریان تحجر و جریان ابایی گری لیبرالیسم غرب گرا، مقابله و مبارزه با هر سه جریان ویژگی بارز شهید مطهری بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: شخصیتی که با عینک خود پشت پرده همه این جریانات را می‌بیند و تحلیل می‌کند. آثاری که از ایشان موجود است نشان دهنده این است که ایشان در پی آسیب شناسی این جریانات و خنثی‌سازی خطر آنها بودند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اذعان کرد: ما امروز نیازمند یک اخلاق حرفه ای هستیم، اخلاق حرفه ای برای معلم یک ضرورت انکار نشدنی است که می‌تواند در بخش تعلیم و تربیت موفق تر عمل کند، ما امروز نیازمند معلمان دلسوز هستیم. همان گونه که برای تربیت فرزندان خود تلاش و همت می کنند، دلسوز نیروهای انسانی کشور نیز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار