نرگس معدنی پور تاکید کرد؛

لزوم تسریع در ارسال دستورالعمل‌های واگذاری مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت تسریع در ارسال دستورالعمل های واگذاری، اداره و نظارت بر املاک ماموریتی حوزه اجتماعی فرهنگی از سوی شهرداری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تسریع در ارسال دستورالعمل‌های واگذاری مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری

نرگس معدنی پور در جریان برگزاری صـد و چهـل و پنـجمین جلسه این شورا گفت: براساس "بند ج" ماده 6 مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی که در تاریخ هشتم، سیزدهم و پانزدهم تیرماه 1400 تصویب شد، شهرداری تهران موظف شد که حداکثر ظرف مدت دو ماه پس از لازم الاجرا شدن این مصوبه، دستورالعمل های واگذاری، اداره و نظارت املاک ماموریتی حوزه اجتماعی فرهنگی را جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند.

وی افزود: علی‌رغم پیگیری های صورت گرفته در جلسات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به مورخ 1/8/1401 و 24/8/1401 و 23/12/1401 تا کنون این امر محقق نشده است.

معدنی پور ادامه داد: با توجه به مشکلات عدیده ای که در خصوص واگذاری مجموعه های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد ضمن تذ کر به شهرداری تهران بابت عدم اجرای بند ج ماده 6 مصوبه مذکور؛ از شهرداری تهران درخواست داریم تا در اسرع وقت نسبت به ارسال دستورالعمل های واگذاری، اداره و نظارت بر املاک ماموریتی حوزه اجتماعی فرهنگی به شورای اسلامی شهر تهران اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار