فرمانداراسلامشهر:

توجه به موضوع مهم مهدویت موجب امید برای جوانان است

اسلامشهر(پانا)- فرماندار شهرستان‌ اسلامشهر درمراسم اختتامیه دومین عهدواره چله مهدویت گفت تا زمانی که دشمنان ما از راه فرهنگ درصدد هستند به حوزه فکری جوانان وارد شوند، توجه به موضوع مهم مهدویت موجب امید برای جوانان است و انسانی که اعتقاد به منجی دارد، ناامید نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به موضوع مهم مهدویت موجب امید برای جوانان است

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان‌ اسلامشهر در آئین اختتامیه دبیرخانه تخصصی کتاب و کتابخوانی دومین عهدواره‌سراسری چله‌مهدویت که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر، برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: هرجا نام امام‌زمان(عج) باشد، آن فضا زنده است و انسان با قلب و روح خود به این شخصیت بزرگ وصل خواهد شد و افزود، جامعه‌مهدویت پویا است و اعتقاد به ظهور انسانی دارد که دنیا را پس از ظلم و جور با عدل و داد اداره خواهد کرد.

همچنین حسین‌ حبیبی، فرماندار شهرستان‌اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: شهرستان‌اسلامشهر به عنوان شهر فرهنگی حافظان قرآن، هزار شهید و فعالان برتر هنری می‌بایست از برنامه‌های هنری مستمری برخوردار باشد و در کنار بحث مهدویت به سایر فعالیت‌های هنری هم توجه شود و ادامه داد تا زمانی که دشمنان ما از راه فرهنگ در صدد هستند به حوزه فکری جوانان ما وارد شوند، توجه به موضوع مهم مهدویت موجب امید برای جوانان است و انسانی که اعتقاد به منجی دارد، ناامید نخواهد شد.

سپس عبدالرضا علی‌پناه، معاون امور مطبوعاتی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌تهران، نیز تصریح کرد: دومین عهدواره چله‌مهدویت به صورت گسترده و ملی در 16 شهرستان استان‌تهران برگزار شد و هر شهرستان میزبان یکی از رشته‌های هنری بود و آثار تولیدی هنرمندان مورد استقبال هنرمندان سراسر کشور قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در دومین دوره عهدواره سراسری مهدویت با همکاری تولیت مسجد مقدس جمکران، در هر شهرستان یک نفر بعنوان خادم‌مهدوی که در راه ترویج و تبلیغ مهدویت اثرگذاری بیشتری داشته باشد، طی حکمی از طرف مسجد جمکران معرفی خواهدشد و انگشتر و نشان متبرک مسجد جمکران به وی اهدا می‌شود.

شایان ذکر است، در این مراسم از نفرات برتر و برگزیده دومین عهدواره چله مهدویت در بخش کتاب و کتابخوانی پس از قرائت بیانیه هیأت داوران تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار