بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی‌ در دستور‌کار این هفته مجلس

تهران (پانا) - ادامه بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی و طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور‌کار این هفته جلسات علنی مجلس قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی‌ در دستور‌کار این هفته مجلس

‌جلسات صحن علنی مجلس این هفته روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود.

نمایندگان در این هفته ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه شورای حل اختلاف و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را در دستور کار خود دارند.

در ادامه دستور کار مجلس؛ نمایندگان گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت، لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را بررسی خواهند کرد.

گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی از دیگر برنامه‌های نمایندگان در این هفته است.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد آسیب‌شناسی ساز‌وکار تأمین و تخصیص نیاز‌های ارزی در حوزه واردات مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز واحد‌های صنعتی، تولیدی به کشور قرائت می‌شود.

انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها، گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی در مورد سامانه جامع اطلاعات اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی، گزارش کمیسیون اصل نود در مورد آلودگی هوا و ارزیابی اثر فعالیت پتروشیمی‌های متانولی بر منابع بخش عمومی از دیگر مواردی است که این هفته در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار