معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

ریشه‌کنی بی‌سوادی مستلزم خرد جمعی و ظرفیت صاحبان اندیشه و ایده است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد باید مطابق با شرایط بومی و محیطی استان برای ریشه‌کنی بی‌سوادی حرکت کرد که این امر مستلزم استفاده از خرد جمعی و ظرفیت‌های صاحبان اندیشه‌های فعالان عرصه تعلیم و تربیت استانی است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ریشه‌کنی بی‌سوادی مستلزم خرد جمعی و ظرفیت صاحبان اندیشه و ایده است

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: همایش تبیین فراخوان بین‌المللی رسا هفته اول خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار می‌شود.

وی در جلسه هم اندیشی با دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از حمایت های دانشگاه در بحث اشاعه و ترویج فراخوان بین المللی رسا گفت: استان دارای ظرفیت بزرگی در انجام کارهای پژوهشی، تحقیقاتی و ... دارد.

عسگرپور هدف از برگزاری این نشست را برنامه ریزی برای جذب حداکثری مشارکت صاحبان ایده در نخستین فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید دانست و افزود: باید مطابق با شرایط بومی و محیطی استان برای ریشه کنی بی‌سوادی حرکت کنیم که این امر مستلزم استفاده از خرد جمعی و ظرفیت‌های صاحبان اندیشه های فعالان عرصه تعلیم و تربیت استانی است.

معاون سوادآموزی استان در پایان تصریح کرد: امیدواریم در جلسه تبیینی که در اوایل خرداد با حضور اعضای هیئت های علمی و اساتید دانشگاه های استان، مجموعه های دانش بنیان، استارت آپ ها و شتاب دهندگان حوزه سوادآموزی بزرگسالان برگزار می‌شود، شاهد طرح ها و ایده های ناب برای پیشبرد اهداف سوادآموزی در استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار