سرپرست معاونت آموزش ابتدایی منطقه۹ در جمع مدیران مدارس بیان کرد:

مدیر مدرسه کلیدی‌ترین نقش آموزش و پرورش را دارد

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اهمیت جایگاه مدیران مدارس در سند تحول بنیادین، نقش مدیر مدرسه را کلیدی‌ترین، کاربردی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین نقش در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر مدرسه کلیدی‌ترین نقش آموزش و پرورش را دارد

هادی شهریاری در دیدار با مدیران مدارس که در محل مدرسه بیست و دوم بهمن تهران برگزار شد، با بیان اینکه مدیر مدرسه می تواند مدرسه تحولی که مدنظر سند تحول بنیادین است را به وجود آورد، عنوان کرد: مدیر مدرسه در اسناد تحولی به عنوان راهبر کارآمد و یکی از عناصر اصلی تحقق ماموریت آموزش و پرورش است که نقش و جایگاه فوق العاده ای دارد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی گفت: وجود یک مدیر برنامه‌محور در مدارس که بتواند مسئولانه، معقولانه، مدبرانه و خلاقانه فعالیت های آموزشی و پرورشی را به درستی هدایت کند قطعا زمینه و بستر لازم برای موفقیت را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: مدیر موفق کلید موفقیت مدرسه است و برای اینکه بتوانیم نظام تعلیم و تربیت را به بهترین شیوه پیش ببریم باید از وجود مدیران توانمند و متعهد بهره بگیریم.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح و تبیین برنامه های پیش روی آموزش ابتدایی پرداخت و عنوان کرد: ساماندهی عادلانه نیروی انسانی و فضای آموزشی با تاکید بر جذب و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد، ارتقاء سطح علمی و آموزشی نیروی انسانی با برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی از جمله مهمترین برنامه های این معاونت خواهد بود.

تکریم ارباب رجوع اعم از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا، پوشش حداکثری دانش آموزان و نوآموزان پیش‌دبستانی مطابق دستورالعمل‌های اسناد بالادستی، حضور مستمر در مدارس با هدف مشاهده پیشرفت های انجام شده و الگوبرداری برای دیگر مدارس و هوشمندسازی کلاس های درس دیگر محور سخنان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی بود که به آن اشاره شد.

در حاشیه این نشست با حضور مدیر منطقه از سیده نرجس موسوی به پاس سال‌ها تلاش متعهدانه و دلسوزانه در آموزش و پرورش منطقه۹ تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار