در گفت‌وگو با پانا:

میثم منیعی: قربانزاده دوست نداشت استقلال قهرمان شود

زمان آجورلو کسی جرات نداشت وارد باشگاه شود/ساپینتو جواهر استقلال است

تهران (پانا) - بازیکن پیشین استقلال می‌گوید این باشگاه این قدر بی درو پیکر است که هرکسی به آنجا می‌رود اما زمان آجورلو کسی جرات نداشت این کارها را انجام دهد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
میثم منیعی: قربانزاده دوست نداشت استقلال قهرمان شود

میثم منیعی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شرایط استقلال گفت: «شرایط تیم را همه می‌دانند. درست است که هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم اما متاسفانه دوست نداشتند امسال هم استقلال قهرمان شود. دوستان به هدف خود رسیدند. همه می‌دانند که این افراد چه کسانی هستند و این مثل روز روشن است. هرکسی توانست یک لگد به استقلال زد و رد شد. این تیم سال قبل با قهرمانی بی‌نظیرش که بدون باخت بود، رکورد شکنی کرد. این تیم می‌توانست با بازیکنانی که دارد، رکورد قهرمانی پیاپی را هم بشکند که اجازه ندادند.»

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی دوست نداشت و اجازه نداد استقلال قهرمان شود؟ افزود: «قربانزاده. او بزرگ فوتبال ایران شده است و هرکاری دوست دارد، می‌کند. یک روز سر تمرین می‌رود و به بازیکنان وعده پول می‌دهد. روز دیگر هیات مدیره را تهدید به زندانی می‌کند. نمی‌دانم واقعا قربانزاده چه‌کاره است که باید هرکاری دلش خواست انجام دهد. جلوی بازیکنان هیات مدیره را می‌کوبد و از کریمی سرپرست باشگاه حمایت می‌کند. پول را باید به موقع داد. اگر وقت آن بگذرد، روند تیم مختل می‌شود. به موقع دادن طلب‌ها و قراردادها شرط است. اگر بانک شهر پول می‌داد، چرا آن موقع و سر موعد پول را پرداخت نکردند؟»

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: «من همان موقع هم مخالف حضور فتح الله زاده در باشگاه بودم. بحثم این است، مدیری که بعد از ۱۰ سال استقلال را قهرمان می‌کند، چرا باید شبانه او را بردارند؟ اگر تعهد ایجاد کرده، اجازه و زمان بدهید تا ببینید چطور می‌تواند آن را انجام دهد. اگر مدیر توانمندی بودید، زمان می‌دادید تا آجورلو تعهداتی که ایجاد کرده را درست کند. ما شرایط خاصی داشتیم و هواداران متوجه نبودند. الان روزبه روز دارند بیشتر متوجه می‌شوند که چه‌کار کردیم. ما اجازه ندادیم تیم به هم بریزد و فقط خواستیم تمرکز تیم روی کار فنی باشد.»

منیعی گفت: «زمان آجورلو کسی جرات نداشت این کارها را انجام دهد و هر وقت دلش خواست وارد باشگاه شود. الان استقلال بی در و پیکر شده است. با این کارهای‌شان به تیم صدمه زدند. تا قبل از دربی هم تیم روند روبه رشدی نداشت و فقط به تیم مُسَکِن می‌زدند. حالا به نظرم کار قهرمانی در لیگ از دست ما در رفته است و امیدوارم در جام حذفی بتوانیم یک جام بگیریم. نمی‌دانم چطور وزیر می‌گوید تا آخر فصل تغییری در باشگاه ایجاد نمی‌شود اما خصوصی سازی می‌آید و سرپرست تعیین می‌کند. اگر شما مدیر باشید برای دو هفته چکار می‌توانید انجام دهید؟»

وی تاکید کرد: «در استقلال هر تغییری انجام شود، برای تیم مشکلی ایجاد نخواهد شد. به جز قایدی و محبی که بازیکن قرضی هستند، همه بازیکنان قرارداد ۲ تا ۳ سال دارند. حتی ساپینتو هم قراردادش ۴ ساله است. آجورلو تیم را برای قهرمانی آسیا بسته است تا ۲ سال متمادی بتواند به هدفش برسد. از این بابت نگرانی وجود ندارد. هرکس گفت که با فلان بازیکن قراردادش را تمدید کرده، دروغ می‌گوید.»

منیعی گفت: «ساپینتو نشان داد علاوه بر اینکه از لحاظ فنی مربی بادانشی است، خیلی با معرفت و متعصب هم است. خیلی از مربیان خارجی در ایران نتیجه نمی‌گیرند چون تفکر و نوع ابزارشان به هم نمی‌خورد. ما بازیکنان را با نظر ساپینتو جذب کردیم. فوتبالش مبتنی بر ضد حمله و پرس بود و ما بر همین اساس برایش بازیکن گرفتیم. او آدم با معرفتی است. ۵ ماه حقوق نگرفته بود و چیزی نگفت. او برای استقلال جواهر است. چنین مربی خارجی بامعرفتی تا به حال در ایران ندیده بودم. بعضی‌ها که حتی برای ۲ روز تاخیر، دیرکرد هم گرفتند. ذات ساپینتو پرشور است. هیچ کس بی اشتباه نیست و او هم قطعا اشتباهاتی داشته است. مربی‌ای که این قدر با تعصب کار می‌کند و هیچی نمی‌گوید، باید حفظ شود. هرکس جای او بود، راحت قراردادش را فسخ می‌کرد و تمام پولش را می‌گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار