مرکز خدمات کارآفرینی و توسعه اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان افتتاح شد

خبرگزاری پانا: معاون خودكفایی و اشتغال كمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: مرکز خدمات کارآفرینی و توسعه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در مركز استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، رمضان پودینه اظهار داشت: این مرکز در فضایی به مساحت 250 مترمربع با حضور معاون توسعه مشاركتهای مردمی كمیته امداد كشور افتتاح گردید.

وی افزود: مرکز کارآفرینی و توسعه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اولین مرکز در استان بوده و در كشور نیز كم نظیر است که به همت امدادگران پرتلاش این استان راه اندازی گردید.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هدف از افتتاح این مركز را توسعه و حمایت از كسب و كارهای خانگی و ایجاد شرایط مناسب جهت عرضه محصولات تولیدی و بازاریابی محصولات طرحهای اشتغال، سازماندهی مشاغل خانگی ایجادشده و در دست اجرا در قالب خوشه های كسب و كار، ارتقای كمی و كیفی محصولات تولیدی با استفاده از تحقیقات بازار و اجرای فرآیند رشد عنوان كرد.

رمضان پودینه اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه ارائه می‌کند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات به مددجویان مهم‌ترین برنامه کمیته امداد است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌بندیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته برای ایجاد اشتغال تعدادی از مددجویان بیش از 843 میلیارد ریال از منابع بانکی جذب شد که در بخش های مختلف شامل حدود 30 درصد دامداری و کشاورزی، 70 درصد طرح های تولیدی ، خدماتی و صنایع دستی بوده است.

رمضان پودینه افزود: امسال نیز این نهاد ایجاد 12 هزار فرصت شغلی را متعهد گردیده است و این امر بستگی به منابع مالی دارد که در اختیار بخش اشتغال قرار خواهد گرفت.

معاون خودكفایی و اشتغال کمیته امداد استان از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه کارآفرینی و اشتغال ویژه مددجویان در کمیته امداد استان با کیفیت مطلوبی در حال انجام است.

پودینه اظهار داشت: در راستای کمک به اشتغال مددجویان کارگاه‌ها و کلاس‌های حرفه‌آموزی متنوعی در سطح شهرستانهای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی مددجویان جویای کار به دفاتر کاریابی، مشاوره و استفاده از ظرفیت‌های خانواده‌ها برای اشتغال و خودکفایی از مهم‌ترین کارهای امداد در این راستا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار