عامل اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدرسه حاجیه نوری ملارد:

ظرفیت و نهاد بی‌آلایش دانش‌‌‌آموزان دوره ابتدایی، بستری بی‌نظیر برای پرورش روحیه معنوی و ذهبی آنان است /فیلم

ملارد(پانا) - آموزگار مدرسه دخترانه حاجیه نوری ملارد و عامل اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌‌‌آموزان و فرهنگیان، ظرفیت و نهاد بی‌آلایش دانش‌‌‌آموزان دوره ابتدایی را بستری بی‌نظیر برای پرورش روحیه معنوی و مذهبی آنان دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت و نهاد بی‌آلایش دانش‌‌‌آموزان دوره ابتدایی، بستری بی‌نظیر برای پرورش روحیه معنوی و ذهبی آنان است /فیلم

مریم‌گیوکی، آموزگار و عامل اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌‌‌آموزان و فرهنگیان در مدرسه حاجیه‌نوری بیان کرد: یکی از عوامل تاثیرگذار بر تربیت دینی و معنوی دانش‌‌‌آموزان در مقطع ابتدایی، برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز طبق مصوبات سند تحول بنیادین است که باعث تقویت دانش‌‌‌آموزان در حیطه ساحت معنوی و دینی کودکان و نوجوانان می‌شود‌‌.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مداحی در مقطع ابتدایی باعث ایجاد انگیزه و بالابردن روحیه معنوی آنان می‌شود و علاوه بر ایجاد محبت نسبت به اهل بیت علیهم‌السلام، باعث اجتماعی شدن آنان می‌شود.

گیوکی با اشاره به نهاد و ضمیر پاک دانش‌‌‌آموزان ابتدایی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، روحیه فعال و نهاد پاک آنهاست که با ایجاد برنامه‌های هدفمند می‌توان حس ارزشمندی آنها را بالا برد و آنان را به شرکت در فعالیت‌های مذهبی، معنوی و اجتماعی ترغیب کرد.

در ادامه ویدیویی از نظرات داوران و شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: حلما هادی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار