مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در شهرستان قرچک:

آموزش و پرورش و خانواده، دو کانون مهم در زندگی است

قرچک(پانا)_ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آموزش و پرورش و خانواده را دو کانون مهم در زندگی دانست و گفت در مدارس باید آموزش و پرورش و خانواده، در یک مسیر یکسان به جلو حرکت کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و خانواده، دو کانون مهم در زندگی است

سیدابوالفضل پرینجی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در مراسم تحلیل و تکریم از ۲۳۰ معلم نمونه شهرستان قرچک ضمن تبریک روز معلم، اظهار کرد: استاد شهید دکتر مرتضی مطهری استاد اخلاق و ادب در حوزه تعلیم و تربیت نقش به‌سزایی در آموزش و پرورش داشته است.

وی آموزش و پرورش و خانواده را دو کانون مهم در زندگی دانست و گفت: کشوری موفق است ک به آن توجه ویژه‌ای شود کانون مدرسه و آموزش و پرورش بسیار مهم است، در مدارس باید آموزش و پرورش یکسان به جلو حرکت کند، اگر پرورش و مسائل تربیتی جدی گرفته نشود افراد به مسائل تربیتی، علوم انسانی و دینی بی اهمیت خواهند بود.

پرینجی با بیان اینکه خانواده‌ها نیز نقش به‌سزایی در تربیت فرزندانشان دارند، بیان کرد: خانواده نیز باید نقش خود را در مسائل تربیتی در دستور کار قرار دهد، خانواده‌ها نباید نسبت به مسائل تربیتی بی اهمیت باشند، دشمنان کانون خانواده را هدف قرار دادند و باید در مقابل جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنیم.

کمیته کل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ریاست کمیته امداد کل کشور و تمام دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد از شما معلمین عزیز تقدیر می‌کنند و خواهشمندیم روی رابطین محترم بیشتر کار بشود زیرا معلم رازدارترین شخص بین دانش‌آموزان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این ارتباط بین دانش‌آموزان، آموزگاران و دبیران را در مدارس بهبود بدهیم تا بتوانیم استفاده بهینه داشته باشیم. در هر برهه از زمان که فرهنگیان در وسط میدان بودند و نقش‌آفرینی کردند، از سخت‌نرین پیچ‌ها و تحریم‌ها عبور کردیم، چرا که معلمان افسران جنگ نرم در مبارزه با آسیب های اجتماعی بوده و هستند.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار