همزمان با ۱۲ اردیبهشت و روز معلم انجام شد:

آیین نامگذاری خیابان ۱۳ کوی نصر به نام معلم شهید عباس راصد

تهران(پانا)- با هدف تکریم مقام معلم و هم‌زمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم، آیین نامگذاری خیابان ۱۳ کوی نصر به نام معلم شهید عباس راصد، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین نامگذاری خیابان ۱۳ کوی نصر به نام معلم شهید عباس راصد

این مراسم عصر سه شنبه ۱۲ اردیبهشت و روز بزرگداشت مقام معلم با حضور علی عزتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲، فرمانده سپاه ناحیه شهید باهنر، معاون مرکز ارتباطات و روابط عمومی شهرداری تهران ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، فرماندهان نیروی انتظامی و راهور و جمعی از مدیران فرهنگی و اجتماعی منطقه در مرکز همایش‌های آموزش و پرورش منطقه ۲ برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز و هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: مهمترین وظیفه معلم فهمیدن، فهماندن و مفهوم شدن است و شهید عزیزمان عباس راصد در انجام این وظیفه آنقدر موفق بود که به فیض عظمای شهادت رسید.

علی عزتی ادامه داد: با توجه به اینکه شهید عباس راصد، دهه شصت معاون پرورشی آموزش و پرورش این منطقه بوده است، طرح تغییر نام خیابان ۱۳ کوی نصر، سال گذشته از سوی معاون پرورشی منطقه مطرح و درخواست این اداره ابتدا به شهرداری منطقه و پس از آن به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شد که با لطف عزیزان در شورای اسلامی شهر، شهرداری مرکز و دوستان در شهرداری منطقه ۲ این درخواست به سرعت اجابت شد و با عنایت پروردگار متعال در این روز بزرگ که روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام رهروان راستین انبیاست به مرحله اجرا رسید.

سعید راصد برادر شهید، طی سخنانی در این مراسم گفت: شهدا و مخصوصاً معلمان شهید حق زیادی به گردن ما دارند و خدا کند همه ما، طوری زندگی کنیم که روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

گفتنی است که در پایان این مراسم با حضور برادر شهید والامقام ، مقامات و مسئولان آموزش و پرورش و شهرداری منطقه ۲ و با شرکت مدیر، معاون پرورشی و تعدادی از دانش آموزان دبیرستان شهید راصد، از تابلوی خیابان شهید عباس راصد که محل استقرار آموزش و پرورش منطقه ۲ نیز در آن است در مقابل درب ورودی این اداره رونمایی شد.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار