معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

برپایی بازارچه‌های هنرستانی از تولیدات هنرجویان سمنان در هفته مشاغل

سمنان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی بازارچه‌های هنرستانی از تولیدات هنرجویان سمنان در هفته مشاغل خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی بازارچه‌های هنرستانی از تولیدات هنرجویان سمنان در هفته مشاغل

حسین رشیدی، با تشریح برنامه‌های هفته معرفی مشاغل در سمنان، تصریح کرد: در این بازارچه‌ها انواع مشاغل با آثاری از دست سازه‌ها و دستاوردهای هنرجویان برخی رشته‌های مهارتی فنی حرفه ای و کاردانش معرفی می‌شود و محصولات تولیدی آنان به فروش می رسد.

وی گفت: با توجه به اهمیت آماده سازی دانش آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه برنامه‌های متنوعی در هنرستان های استان به اجرا در می آید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان، برپایی نمایشگاه‌های معرفی مشاغل بصورت متمرکز شهرستانی و منطقه ای در هنرستان های دخترانه و پسرانه، تشکیل بازارچه‌های تولیدات هنرجویان، بازدید دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه بویژه دانش آموزان پایه نهم ازاین نمایشگاه ها را از جمله برنامه های آموزش های فنی و مهارتی در هفته مشاغل برشمرد.

رشیدی با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه های هفته مشاغل، به تحقق شعار سال در راستای منویات مقام معظم رهبری تاکید شده است، ادامه داد: با توجه به روزشمار هفته معرفی مشاغل و با محوریت شعار سال ۱۴۰۲ به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» ، اقدامات و فعالیت‌های لازم در خصوص هفته معرفی مشاغل و امر مهم هدایت تحصیلی دانش آموزان در مناطق و مدارس استان اجرایی می شود.

گفتنی است؛ هفته معرفی مشاغل همه ساله در هفته اول اردیبهشت ماه در هنرستان ها دایر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار