فرمانده سپاه استان قزوین:

هر روزی که فرزندان این جامعه در کلاس‌های درس معلمان تربیت شوند، روز معلم است

قزوین (پانا) - فرمانده سپاه استان قزوین به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت هر روزی که فرزندان این جامعه در کلاس‌های درس معلمان تربیت شوند، روز معلم است و خانواده‌ها با تمام وجود این حقیقت را لمس می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هر روزی که فرزندان این جامعه در کلاس‌های درس معلمان تربیت شوند، روز معلم است

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی گفت: شما معلمان عزیز این شهدا را تربیت کرده‌اید، ما شما را دوست داریم؛ ما را در ثواب تربیت نسل شهید همراه کنید.

وی در ادامه بر لزوم معرفی شهدای دانش آموز تاکید کرد و گفت: شهدایی چون شهید زین‌الدین که دانش آموز سال سوم دبیرستان و مسئول اطلاعات عملیات لشگر حضرت علی ابن ابیطالب(ع) بود حاصل تربیت شما هستند و باید به جامعه شناسانده شوند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به حوادث سخت پاییز سال گذشته ابراز کرد: پاییزِ سخت که بر شما گذشت، دوباره همان میدان(جنگ) بود؛ همه بر معلمان و دانش آموزان عزیز تاختند و نقدهای غیرمنصفانه‌ای داشتند، انگار همه به وظایف خود عمل کرده بودند. با این وجود با نجابت و مقام معلمیتان از این موضوع سرافراز بیرون آمدید.

رفیعی آتانی در ادامه با تبریک هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم گفت: همه ایام متعلق به جامعه فرهنگیان است. هر روزی که فرزندان این جامعه در کلاس‌های درس معلمان تربیت شوند روز معلم است و خانواده‌ها با تمام وجود این حقیقت را لمس می‌کنند.

فرمانده سپاه استان در پایان خطاب به معلمان بیان کرد: ما شما معلمان را دوست داریم و پشت سر شماییم؛ اگر کسی بخواهد به شما جسارت کند در مقابل او می‌ایستیم؛ شما آبروی مایید، عزت مایید، خداوند بر آبروی شما بیفزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار