همایش روز «روانشناس» در قم برگزار شد

قم (پانا) - همایش روز روانشناس و مشاور امروز با حضور مشاوران شاغل در سمت مشاوره مدارس استان، در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش روز «روانشناس» در قم برگزار شد

همایش روز روانشناس و مشاور امروز با حضور مشاوران شاغل در سمت مشاوره مدارس، دانشگاه ها و دیگر مراکز استان، در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استان قم در سخنانی با گرامیداشت روز روانشناس، توجه به این مقوله را از نیازهای اساسی جامعه برشمرد و از تلاش های صورت گرفته در این زمینه تقدیر کرد.

در ادامه، مسعود جان بزرگی و حجت الاسلام مسعود آذربایجانی از اساتید گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیاناتی به ارائه مفاهیم مرتبط با روانشناسی، نقش تکریم مادر در تحکیم بنیان خانواده و توصیه های قرآنی در باب روانشناسی پرداختند.

عرض توسل به ساحت مقدس کریمه اهل بیت(س) و اهدای شاخه های گل به حاضران به مناسبت روز روانشناس از بخش های همایش بود و قرائت میثاق نامه، اجرای مسابقه حضوری و اجرای دو سرود با موضوع امام زمان(عج) و روز ملی خلیج فارس توسط گروه سرود ناشنوایان دستان فرشته، بخش های دیگر همایش را تشکیل داد.

در همایش فوق با اهداء هدایایی از دو سخنران مراسم تجلیل شد؛ همچنین دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی دبیرستان شاهد رضویان ناحیه یک با مربی گری اکرم ابرقوئی، آیین حاملان قرآن را اجرا کردند.

در مراسم فوق بهزاد وحیدنیا معاون امور مشاوره و روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، حسین غریب مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم، جمعی از اساتید دانشگاه ها، روسای ادارات و مراکز مشاوره نواحی آموزش و پرورش استان، کارشناسانی از بهزیستی و فرماندهی انتظامی قم، مسئولان مراکز مشاوره آموزش و پرورش استان و نیز 450 مشاور فعال در دستگاه های استان حضور داشتند که بالغ بر 300 نفر آنان از آموزش و پرورش بودند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار